Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:00 Der er 36 kommentarer og
5 løsninger

Site vudering

Hejsa alle
Jeg ville hører om i kunne komme med noget konstruktivt ros/ris af mit site på http://www.quak.dk

På forhånd tak..
Ja jeg ved der intet grafik er.. Jeg er en idiot til det :)
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:03 #1
lidt kedelig..:(
Siderne er MEEEEEEEEEEEEEEGA lang tid om at loade -> selvom jeg har en stofa forbindelse :/

sorry...men..sådan.. generelt..ret hurtigt vuderet..
6-7(8 pil NED) @ 13
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:05 #2
weel_r Ja jeg ved det.. Der er lidt problemer med webserveren... Den har nogen hastigheds stream problemer.. Hva synes du så ellers mere om siden, ud over hastigheden
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:08 #3
Jamen..jeg synes at det virker som et fint community med bestemt MANGE brugere og det er ret godt eks. det med user birthdays.. :o)
har jeg ikke set før!
men hvad kan man hvis man er registreret?.. er det bare et site hvor man kan få andre folks ICQ numre? :)
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:09 #4
weel_r
men hvad kan man hvis man er registreret?.. er det bare et site hvor man kan få andre folks ICQ numre? :)
Det er et community til at finde andre users, og hvis du reg. dig, fx med billede så var der måske en masse søde piger der add\'ede dig :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:10 #5
Hmm... Siden er i hvert fald ikke lang tid om at loade, og det på trods af mit 56 k modem, så din forbindelse er nok lidt i Anton \"well r\". Jeg syns ikke der mangler grafik, den er fedt nok lavet til at der ikke mangler noget der skal \"trække den op af smudset\". Animationen i toppen er sarjt lavet, og den er iøvrigt overskugelig, og rolig at se på. I følge well r\'s 13-skala (som jeg i øvrigt alsrig har kunnet lide da jeg gik i folkeskole), ville du nok, efter min mening, komme op at snuse til de 10-11 stykker. Meget flot side efter min mening!
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:11 #6
arrrrrrh..brilliant idea :o)
vil nok give .. et.. ehm.. 9-tal for indholdet.. - søgefunktionen ser ret avanceret ud.. hvorfor ikke lave en \"simple\" og en \"advanced\" søgefunktion..ligesom der er simple og advanced mode på ICQ :O)
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:13 #7
thi hi.. hurtigt vuderet...hehe ;o)
9 til indhold..og ehm.. 6-7(8 pil NED) til webgrafikken -> sidens interface ligner meget et alm.. :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:13 #8
I øvrigt har jeg aldrig overvejet at lave en side i helt hvide farver, de bliver altid så dystre... Ideen med de dynamiske schroll-bare i hvid sætter bestemt p(r)ikken over i\'et... :]
Avatar billede abpdk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:13 #9
Siden er ikke grim, bare ret klassisk/typisk hjemmeside design. Well_r\'s karakter bedømmelse er rimelig passende.

well_r>> Jeg har også stofanet og hos mig loader siderne faktisk temmelig hurtigt.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:14 #10
weel_r: Tjoe.. Men alså man udfylder de felter man vil.. Intet er påkrævet. Faktisk kan du bare trykke søg uden at skrive noget også finde alle brugere.. Så der ved synes jeg det er en simple/advanced søgeting på samme tid
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #11
Det er også fedt at man kan hente så mange forskellige kommunikations ting (stod selv og manglede BuddyPhone... genialt!!!) Men var det ikke en ide at smide mIRC ind???
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:18 #12
Quak.dk :
Fedt! ;o)

abpdk :
Måske er det al den porno jeg er i gang med at download..*LOL* ;o)
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:18 #13
jadetermig> Jo faktisk .. Den vil komme på snarest :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:21 #14
Cool nok! ... BTW... Purno er en herlig ting!!! :)
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:22 #15
LOL :p
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:22 #16
Quak.dk:
Fået svar nok for os alle?:)
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:23 #17
Hmm, nej .. Jeg vil gerne have lidt mere hvis det er OK.. Så jeg lukker sprg i morgen aften :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:25 #18
Hmm... Der er ingen grund til at stoppe endnu... Det haster vel ikke... (desuden har jeg ikke testet det hele endnu :)...
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:26 #19
okay ;o)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:29 #20
Ja, der er den underfløjtme mange brugere!!!!
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:30 #21
yeps..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
06. juli 2001 - 00:32 #22
Mit umiddelbare indtryk når jeg går ind på den er: \"Hvad skal det her bruges til?\"

Er da pæn nok, måske lidt for almindelig efter min mening.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:33 #23
apollo69> Skal jeg skrive sådan en introduktion på forsiden ?
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:35 #24
Hehe, jeg har engang spillet mod en fra NITRO.DK !!!!! Cool nok!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
06. juli 2001 - 00:36 #25
Det ville jeg mene var en go´ ide.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:37 #26
jadetermig>LÅL hvor blæret.. Er først ved at lære CS selv sårn . (lidt langsom) Men jeg begynder da at trække et par pladser op (har altid før hen været modstander af CS og elsket UT)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:37 #27
Det ville nok være en god ide ja... Men det er da til at finde ud af, hvis man surfer lidt rundt på den...
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:40 #28
UT er et herligt spil, men i forhold til UT, Q1, 2 og 3 osv. er CS jo lidt af en ener. Bl.a. men hensyn til temop... Det går jo ikke vildt hurtigt, men alligevel er der en TOTAL fed stemning i et rum med en 30-40 CS spillere... Sandt eller?
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:41 #29
Hvis i vil se hvem der har lavet dette skrammel så er min profil her: http://www.quak.dk/default.asp?Mode=data&id=16
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:41 #30
jadetermig: So true so true!!!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:45 #31
Hvordan er din PC? - Er bare nysgerrig!!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:46 #32
... Du har i hvert fald webcam!!
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:46 #33
Yes haha.. Et af de skodeste der findes.. men okay 200 .. kan man ik forvente mere
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:49 #34
hehe! Bare et skum-webcam ville være herligt!! Jeg er arrangør af et netparty sammen med en ven... Vi overvejer at anskaffe os et webcam, og så lave det vilde bigbrother til vores træf... :) ... Altså vise live fra party\'et på hjemmesiden!!
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:50 #35
Blæret.. Haha hvor godt.. Jeg er selv til mange af de lan games der er
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:52 #36
OK fedt! Vi holder et igen i denne måned. Hvor bor du??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 00:57 #37
???
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 01:24 #38
Sorry spillede lige CS :)

Jeg bor i KBH
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 01:29 #39
Kan du ik add\'e mig på ICQ.. Eller joine IRC Qnet (#ASP)
ICQ 4633819

Lidt nemmere *Gg*
Avatar billede bo Nybegynder
06. juli 2001 - 10:32 #40
Gode farver.

Overskuelig og god navigation.

Spændende indhold.

Hurtig load tid.

Ellers fandt jeg ingen fejl.

Desvæære intet nyskabende.

9@13
Avatar billede a_c Nybegynder
07. juli 2001 - 14:29 #41
Det at det er simpelt og \'lidt kedeligt\' gør
måske netop at det er mere brugbart.
Det loader hurtigt og er overskueligt og nemt at gå til.
Det er det der er vigtigt hvis det er noget man skal anvende oftere. Derfor synes jeg også sitet
rammer sømmet på hovedet.
Jeg synes dog det ville være en god ide at lave
en \'WHAT IS QUAK?\'. Det tror jeg ville hjælpe folk der bare lige tilfældigt surfer forbi.
A_C