Avatar billede Ceasar Nybegynder
01. april 2009 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Video card

Hej

Jeg har købt et PC-spil "War of Duty - World at War", men kan ikke spille det på min sædvanlige maskine.

Krav:  Processor : Intel Pentium 4 3,0
        Memory    : 512 MB RAM
        Video Card: GeForce 6600GT or better (on board chipset
                    not supportet)

Jeg har derfor i dag været i Aldi, som havde følgende en bærbar med følgende specifikationer:

Intel Pentium Dual-Core-processor T3400 (2,16 Ghz, 1MB L2-cache, FSB 667)

NVIDIA GeForce 9500M GS, DirectX 10 - med 512 MB G DDR2 grafikhukommelse.

Er denne maskine tilstrækkelig, så den kan køre spillet uden hakker?
Avatar billede wingrain Nybegynder
01. april 2009 - 16:13 #1
Altså Intel Pentium Dual-Core-processor T3400 kan måske men er ikke helt sikker. 9500m GS vil kunne trække det ja.
Avatar billede tubbe2 Nybegynder
01. april 2009 - 19:00 #2
Skal du absolut have en bærbar? Hvis så, så er det langt bedre at bruge lidt fler penge på noget ordentligt, istedet for det der skrammel fra Aldi :P
Der er gode og billige løsninger inde på MM-Vision :) især med stationære.. Hvad er din maks pris egentlig? Og regner med, at den skal bruges til gaming.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2009 - 21:19 #3
Enig med tubbe2 + du får mere for pengene ved køb af stationær :)
Avatar billede Ceasar Nybegynder
05. april 2009 - 13:55 #4
Havde tænkt mig at tage den med til USA (ophold ca. 10 mdr.) - så det ligger lidt tungt med at tage en "slæbbar" computer med.
Avatar billede tubbe2 Nybegynder
10. april 2009 - 12:47 #5
Tjaa.. så burde du købe en bærbar fra MM-vision, de er stadig de bedste til prisen :)