Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 22:52 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

http://www.vladimirr.dk/ Hvad mener i ?

Hvad mener i om http://www.vladimirr.dk/ - http://vladimirr.dk/
kom med en masse konstruktiv kritik, om design, farver, brugervenlighed, browsere opløsninger osv...
Men ikke så meget om indholdet, det kommer ligeså langsomt som  jeg har tid til at skrive noget mere...

Også gerne nogle forslag til features / smarte ting der mangler, eller med fordel kan bruges på siden !

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 22:52 #1
Jeg skal lige sige at den ikke ligger på verdens hurtigste server, og at i derfor gerne må have lidt tålmodighed med at loade den ind....
Avatar billede blueforce Nybegynder
05. juli 2001 - 22:55 #2
hehe
den er da OK :)
Avatar billede probelmos Nybegynder
05. juli 2001 - 22:56 #3
Hej

Jeg syntes det er et rigtig flot design. Mere har jeg faktisk ikke at sige, i hvilken program laver du den i.

Mvh
Michael
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 22:58 #4
Michael -> Jeg laver grafik i PSP og Photodraw (Ja, jeg ved at det er M$ der har lavet det sidste)
Jeg koder PHP i Stones webwriter (www.webwriter.dk)
Og så ellers i notepad, når det går hurtigt.
jeg HADER frontpage og lign ting !

//Anders
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 22:59 #5
© PHP & GFX Copyright by Anders Christensen 1997 - 2001 All rights reserved

Hvordan er det nu liiige vi kan se din PHP?

Links der ikke ligner links..men tekst...

Meget..blå?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 23:08 #6
el_barto -> hvad mener du ?
hvis du ser dig lidt omkring på siden kan du se at det er php, derfor står der php, og ikke html...
Ja, du har ret i at i ikke kan se min kildekode i pph, og det er jo heller ikke meningen.

Hvad mener du med blå ?
Er det for meget ?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 23:11 #7
nej, men hvorfor skriver du så cypyright? Det vi kan se er jo HTML (som du altid har retten til uden at du behøver at skrive det)

Ja, jeg synes den er for blå. Din tekst er blå, og dine links ligeså..Man skøjter rundt med musen for at finde links.
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:13 #8
Negativt:
1. Lidt langsom server
2. Du skulle lave en oversigt over dine billeder, så folk selv kan bestemme hvilke de vil se i stort format. Hvis nogen sidder med en langsom forbindelse.
3. Lav en ramme på alle dine billeder
4. Brug samme skriftsstørrelse over hele siden. Nogle steder er der brugt 1 andre 2.
5. Dine formularer skal have samme udseende

Positivt:
1. Fedt design
2. Meget indhold
3. Brugervenlig

//htmlkrede
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 23:20 #9
htmlkrede -> Se det var noget jeg kan bruge til noget !
1. Det kan jeg ikke gøre meget ved, da jeg ikke har mere end 384 i upstream lige nu...

2. Den oversigt du efterlyser, er det generelt, eller bare på LAN siden ?
På GFX må folk med en langsom forbindelse bare pænt sidde og vente, da det jo som sagt er grafikken de er kommet der for at se.

3. Hvorfor vil du gerne have en ramme ?, personligt mener jeg normalt at det er grimt med en ramme.

4. Det har jeg faktsisk også selv lige opdaget, og det skal nok blive ordnet snarerst muligt

5. Ja, den formular inde på mail var bare en test for at se hvordan det så ud, og den var ikke videre heldig efter min mening, så den tager jeg nok af igen.

Gider i skrive hvilken browser / opløsning i har set siden i når i alligevel kommenterer den ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 23:23 #10
Grunden til at jeg hoster den hjemme, er simpelthen for at lære at drive en linuxserver (snart en BSD) og så for selv at vælge hvad den server skal køre med (php, mysql apache ssh ftp osv...)
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:27 #11
2. Begge dele. Lav en lille oversigt, så folk på hver side kan bestemme om de vil hente alle billederne.

3. Rammen skal ikke være noget stort. Bare en markering (sort) på 1 pixel rundt om billedet. Det syntes jeg bare er lidt mere stilet (smagssag).

//htmlkrede
Avatar billede bo Nybegynder
06. juli 2001 - 10:24 #12
Flot logo. Gode farver.

Overskuelig og god navigation.

Spændende indhold.

Det er knap så heldigt, at Gæstebogen skælder sig så meget ud fra de andre sider. Samme tekst farve og størrelse, som på de andre sider ville hjælpe utroligt meget.

Alt i alt en udemærket side.

9@13
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. juli 2001 - 10:18 #13
© PHP & GFX Copyright by Anders Christensen 1997 - 2001 All rights reserved

Hvor meget gfx har du lavet selv? Er PHPlegeplads stjålet fra PHP Playground? o.s.v. o.s.v. o.s.v...???

Kort sagt: Hvem er til vurdering her?
Så vidt jeg husker lavede jeg da top gfx-en til dig :o) (+farver o.s.v.)

Tag dig sammen, Valde :o)

(Til andre: Vi er med i samme crew... <]ConeCrew[>
Avatar billede vladimirr Nybegynder
07. juli 2001 - 10:47 #14
Rune -> he he.
Hvornår skal vi få lavet conecrew\'s side færdig ?

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
07. juli 2001 - 11:12 #15
Rune -> Jeg havde lavet grunden, og spurgte om du ikke ville lave et logo ! (og det vil du jo altid når man spørger, man skal bare vente længe nok....)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. juli 2001 - 19:36 #16
valde> du kan jo bare gå igang :o)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
07. juli 2001 - 19:52 #17
Rune -> Sender du så ikke lige et login til der hvor den nu ligger, så jeg kan komme ind at hente det du har lavet ?