Avatar billede zahi Nybegynder
30. marts 2009 - 10:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IP Telefoni Erfaring

Hej

Jeg har fået tilbudt hosted IP telefoni fra 2 firmaer, og vil gerne høre om nogle af Jer har erfaringer med de 2 firmaer og deres ip telefoni.
Begge firmaer tilbuder både ip telefoni og deres egen bredbånds forbindelse.

Det 2 firmaer er Cirque og Comendo.
Avatar billede 383ci Nybegynder
30. marts 2009 - 18:03 #1
Har ingen erfaring med de 2 firmaer, men for at kunne vurdere om det er fornuftigt skulle du måske nævne priser og hastigheder.
Har selv IP ved Telsome og har fået flere forbindelser op at køre.
Det spiller absolut maks.
Avatar billede zahi Nybegynder
31. marts 2009 - 08:19 #2
Hastighed er 512/512 mens jeg vil ikke opgive priser.
Avatar billede 383ci Nybegynder
31. marts 2009 - 10:08 #3
512/512 er, som jeg lige ser det, langsommere end den ringeste Mobil forbindelse og tæt på værdiløs.
Bevars, den trækker en IP telefon.
Tjekkede de 2 firmaer du snakker om, er det ikke til boligforeninger og den slags?
I så fald er der vist rigtigt mange ubekendte i dit spørgsmål.
Avatar billede zahi Nybegynder
31. marts 2009 - 10:15 #4
Nej det er ikke til en boligforening.
Det er til et firma med hovedkontor og 9 afdelinger.

Hovedkontor har en fiber forbindelse og de foreslå 512/512 til afdelinger
Avatar billede 383ci Nybegynder
31. marts 2009 - 10:43 #5
Så må vi håbe der er andre der kan hjælpe for jeg fatter simpelthen ikke hvad det her går ud på, beklager.
512/512 Kbit/Mbit gør en voldsom forskel. Regner ikke med der er nogle der anbefaler 512Kbit til noget som helst men 512Mbit lyder af meget.
Avatar billede zahi Nybegynder
31. marts 2009 - 10:53 #6
Det er 512/512 kbit
Jeg skulle bare høre om der er nogle der har erfaringer med disse 2 firmaer:-)
Men tak for forsøg.
Avatar billede putjong Nybegynder
08. april 2009 - 20:14 #7
Hej , ville bare lige sige jeg har haft IP telefon fra Fonet.dk og det har virket fantastisk i 4 år har 4 forskellige numre rundt om i verden, men det kræver at man har en adsl med min. 128/128 kbit  mvh johannes
Avatar billede zahi Nybegynder
25. september 2012 - 08:33 #8
lukker