Avatar billede malthelol Nybegynder
28. marts 2009 - 22:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

programmer til stemmer

hejsa.

jeg har hørt der er nogen er har nogen stemmer programmer så de kan lave ders stemmer om hvor kan man hente sådan nogen programmer f.eks til cs eller skype eller de ting der

                        tak på forhånd

                        mvh malthe
Avatar billede Redecker Nybegynder
29. marts 2009 - 00:47 #1
Du skal helt klart vælge audacity det bruger jeg selv og ens stemmer bliver bare kanon sjove:

http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede malthelol Nybegynder
29. marts 2009 - 00:59 #2
kan man ikke få sådan noget som man bare kan bruge når man snakker med nogen på skype eller cs eller de ting