Avatar billede codecow Nybegynder
28. marts 2009 - 10:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slå automat streg i word fra

Hvis man skriver nogle bindestreger eller underscore efter hinanden
generere word af sig selv en streg tværs over papiret. Hvis man ser
det med det samme, kan jeg jo bare trykke på fortryd-ikonet, men hvis jeg først opdager det senere så er stregen tilsyneladende
UMULIG at fjerne.

Jeg har slået alt autoformatering fra, som jeg har kunnet finde, men det har ikke hjulpet.

Er der nogen der ved hvordan man slår det fra, så den ikke laver en automat streg?

Mvh

Henrik
Avatar billede hcma Novice
28. marts 2009 - 10:39 #1
husk bare at lave et mellemrum efter bindestregerne, så sker det ikke.
Avatar billede hcma Novice
28. marts 2009 - 10:46 #2
det jo først når man har lavet er tvunget linjeskift, så prøv at undgå dem (hvilket i praksis er umuligt)

hvis stregen/stregerne først er kommmet, markerer du linjen/afsnittet osv  -> hopper du op i Formater -> Rammer og skygger -> vælger Ingen de steder du kan
Avatar billede falster Ekspert
28. marts 2009 - 11:12 #3
Avatar billede hcma Novice
28. marts 2009 - 11:23 #4
altså nogenlunde som jeg skrev ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2009 - 11:56 #5
I Word 2000

Funktioner -> Autokorrektur -> Autoformat under skrivning -> Fjern flueben ud for n"Rammer"
Avatar billede hcma Novice
28. marts 2009 - 13:45 #6
der var den :o))  havde selv slået den fra, men kunne ikke finde/huske hvor  ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2009 - 22:54 #7
codecow >> Jeg sender et "Svar".
Hvis du ikke kan bruge det, må du lige sige til.  :-)