Avatar billede willads Nybegynder
28. marts 2009 - 00:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WMA med DRM til Iphone

Hej,
Jeg har nu glad og tilfreds lånt lydbøger fra danske biblioteker. Jeg vil så høre dem på min Iphone, men det viser sig nu, at der er en eller anden form for beskyttelse på, så Itunes kan ikke konvertere filerne og kan derfor ikke afspille dem! HVad gør man? Kan man på en eller anden måde fjerne DRM så man kan konvertere WMA filerne til MP3 og så ligge dem ind på min Iphone og så afspille dem?

Irriterende de ikke bare er lagt ud i Mp3 format!
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
28. marts 2009 - 05:55 #1
køre du med windows?
for så er der nemlig et program der hedder tunebite.
kort fortalt, så afspiller det lyden og optager det der kommer ud af lydkortet og gemmer det som en mp3.
kan dog ikke lige finde på en osx løsning på siddende numse.

p.s. hvis du har tdc bredbånd og play, så kan det også bruges der.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
28. marts 2009 - 06:00 #2
der er faktisk en fin guide lige her.

http://www.piratgruppen.org/spip.php?article440
Avatar billede willads Nybegynder
28. marts 2009 - 09:55 #3
Tak for hjælpen, det prøver jeg!

Fin lille guide!