Avatar billede judgey Nybegynder
27. marts 2009 - 22:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskel på 0 og intet.

Hej, jeg har brug for en funktion i excel, som kan tage hensyn til om der er skrevet 0 eller om der er tomt i en celle. I sidste ende skal en vilkårlig celle simpelthen give 2 forksellige resultater, an på om der er skrevet 0 eller ej.

Resultatet kan være ligegyldigt da jeg kan tilpasse det med afrundingsfunktionen.

Det skal siges at jeg bruger Excel 2007.
Avatar billede kabbak Professor
27. marts 2009 - 22:33 #1
=HVIS(ER.TOM(A1);"Tom";HVIS(A1=0;"Null";""))
Avatar billede judgey Nybegynder
27. marts 2009 - 22:38 #2
Tak! Tak! Tak! Tak!!

Hvis du vil lægge et svar, lukker jeg tråden
Avatar billede kabbak Professor
27. marts 2009 - 22:40 #3
et svar ;-))