Avatar billede jk- Nybegynder
27. marts 2009 - 10:36 Der er 4 kommentarer

Restore group policy på 2003

Hej EXP.

Jeg har oprettet en gruppe i Active directory. Jeg sad så igår og  legede lidt med Group policy. Har åbentbart sat lidt i mine egne tanker, da jeg (RIGTIG DUMT) sletter group policy´s!

Hvilket resultere i at alle brugere nu får meddelsen :

Den lokale politik på dette system tillader ikke at du logger interaktivt på. Dette gælder for alle brugerne!

Kan man restore sådan en Group policy ? Jeg har prøvet at create en, men får stadig samme fejl!

Der er snak om en Windows sercer 2003 R2 - Standard edition!

Tak!
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2009 - 12:11 #1
Hvis har en "System State" backup, så kan du prøve med en "Authoritative Restore"

Performing an Authoritative Restore of Active Directory Objects
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc779573.aspx
Avatar billede sup3rior Nybegynder
17. april 2009 - 21:04 #2
Det lyder som om du er kommet til at slette Default Domain Policy på din server ;)

Kig på det her tool - det skulle også virke på Windows 2003: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b5b685ae-b7dd-4bb5-ab2a-976d6873129d&displaylang=en
Avatar billede jk- Nybegynder
18. maj 2009 - 15:29 #3
Smid svar Sup3rior :)
Avatar billede sup3rior Nybegynder
18. maj 2009 - 15:44 #4
Her :)