Avatar billede tejs Nybegynder
27. marts 2009 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server Komponent der tager screendumps af bestemte URL'er

Hej

Jeg leder af en .Net eller ASP komponent der kan tage screendumps af en lang række URL'er på vores servere - er der nogen der komponenter der kan den slags..?

Vi har en stribe af testsites som hele tiden skifter indhold og det er meget svært for vores medarbejdere at holde styr på hvad der ligger hvor. Derfor vil vi lave en grafisk oversigt med screendumps - de skal dog genereres en gang hver dag og derfor kan jeg ikke bruge de online-services der findes.

På forhån tak!
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. marts 2009 - 10:42 #1
Prøv at se på WebShot:
http://www.websitescreenshots.com/

Det er et lille program til at tage screenshots af sider. Det kan bruges som command-line utility, så du kan automatisere screendumps med System.Diagnostics.Process klassen i .NET.
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. marts 2009 - 10:44 #2
Du bliver dog nød til at betale 110$, hvis du skal bruge den på en Windows Server.
Avatar billede tejs Nybegynder
30. marts 2009 - 11:06 #3
Helt fint - det ligner lige nøjagtig sådan en jeg skal bruge..
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. marts 2009 - 12:26 #4
Jeg lægger et svar, i tilfælde du bruger mit forslag :-)