Avatar billede ralph4 Nybegynder
25. marts 2009 - 17:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Låser i opstartsbilledet

ny computer starter fejlfrit 8 gange 9ende gang standser den i opstartsbillede, dog kører statusbaren - virker heller ikke i fejlsikker tilstand

Ny installation af Windows??
Avatar billede showsource Seniormester
25. marts 2009 - 18:23 #1
Det kan være mange steder der er en fejl!

Umiddelbart vil jeg ikke tro det er software nu den er så ny, men jeg ved jo ikke hvad du har lavet de 8 gange :O)

Et ex.
De sidste 6 måbeder har jeg to gange reinstalleret på en comp som begyndte i samme stil som din.

1. gang endte det med at det var umuligt at få kontakt til HD, så jeg regnede med at det var den som var defekt.
Ny HD blev købt, og comp virkede i ca. 2 mdr.

Så begyndte den på samme shit.
Efter noget fumlen rundt, HD var bl.a. en tur i min egen comp, fik jeg liv i den igen.
Men F... om den ikke begynder igen på samme pis, efter blot to dage.

Nåh, endte så med at pille DVD fra, og nu har den bare kørt lige siden!

Så sagt igen, der kan være mange ting som gør at den fejler.

Og hvis du ikke selv har lidt hardware "knowhow", er det stort set umuligt at hjælpe dig her.
Men man skal jo aldrig sige aldrig! :O)
Avatar billede ralph4 Nybegynder
02. september 2009 - 11:04 #2
Jeg geninstallerede windows, skriv et svar og du får point
Avatar billede showsource Seniormester
02. september 2009 - 18:49 #3
ok