Avatar billede gulsovs Nybegynder
24. marts 2009 - 18:15 Der er 3 kommentarer

Gigabyte g31m-es2l Motherboard

Jeg har en computer med det ovennævnte motherboard, jeg har altid strøm på min USB også når computeren er slukket. Jeg har ledt i Bios'en men har ikke kunne finde instillingen til at slå det fra så der kun er strøm på når jeg har tændt computeren. Jeg har en USB spare elskinne og det problem gør den ret ubrugelig. Så det jeg vil høre om er om nogen af jer ved hvordan jeg finder denne indstilling og om det muligvis kræver en bios opdatering eller lignende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2009 - 19:49 #1
Er det en mærkevare pc eller saml selv?
Lyder som om der er tale om et skrabet bundkort, så er det muligt at det ikke kan slåes fra.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. marts 2009 - 00:03 #2
.
Der nok ikke noget du kan gøre i bios. Sådan er det
bare med nogle bundkort. Jeg har et helt nyt Gigabyte EP43-S3L
og når jeg slukker computeren, er der lys i en lille USB højtaler. Så det må du nok leve med. Men det er selvfølgelig
for dårligt.
Avatar billede Inqk Nybegynder
25. marts 2009 - 12:44 #3
Sluk for stikkontakten, evt. hiv stikket ud når PC´en er slukket.