Avatar billede mads2008 Nybegynder
24. marts 2009 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson - slette spil/skrivebeskyttede filer

Hej

Jeg har principsag som må kunne løses på en Sony Ericsson w890i mobiltelefon.

Med telefonen kommer flere spil installeret hvor enkelte kan slettes. Men der er 3 som ikke vil, der er:

- Lumines Block Challenge
- Sims 2
- Tennis Multiplay

Hvis man går ind under "Oplysninger" på spillet, står der under domæne: "Tredjepart man ikke kan have tillid til". Selv om der ikke er nogen sikkerhedsrisiko forbundet med spillet, virker det bare helt gak.

Jo mere jeg tænker over det, des mere irriterer det mig, aka, det er min telefon hvis jeg vil slette noget skal jeg da have lov til det!

Jeg har forsøgt at styre telefonen på min computer via bluetooth for evt at kunne omgå lukkede systemfoldere på telefonen. Har selvfølgelig også søgt en del på google om emnet. Uden held.

Jeg vil kunne slette dem. Er der ikke nok nogen som ved hvordan?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. marts 2009 - 10:43 #1
Det burde kunne lade sig gøre med XS++:

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=16338
Avatar billede mads2008 Nybegynder
25. marts 2009 - 09:44 #2
Jeg arbejder på en mac og mit USB-kabel til mobilen var forsvundet. Fandt endelig kablet og en windows comp, men ingen held.

Programmet tilsluttede fint, men kunne ikke læse systemet -> skrev det ikke understøtter min model.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. marts 2009 - 10:47 #3
Så har jeg ikke andre bud - beklager :(
Avatar billede mads2008 Nybegynder
18. august 2010 - 13:16 #4
Lukker
Avatar billede mads2008 Nybegynder
18. august 2010 - 13:16 #5
Lukker