Avatar billede miria Nybegynder
23. marts 2009 - 10:25 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mangler office

Efter at have lavet en systemgenoprettelse, ja så er Excel, Word med flere forsvundet.

Findes de stadig på min pc-er et eller andet sted.

Når jeg forsøger at åbne dem får jeg beskeden: Der er et problem med genvejen -Denne handling er kun gyldig for produkter, der er installeret på nuværende tidspunkt.

Miria
Avatar billede richardjensen Seniormester
23. marts 2009 - 11:01 #1
Du kan forsøge med stifinder - manuelt -eller med den indbyggede søgefunktion - at lede efter det forsvundne, - og -når fundet- oprette ny genvej på skrivebordet.
Avatar billede miria Nybegynder
23. marts 2009 - 11:23 #2
jeg har søgt på excel.exe, det gav ingen resultat
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 11:45 #3
Det lyder som om installationen er blevet defekt. Kør installtionen igen og vælg Reparer.
Avatar billede miria Nybegynder
23. marts 2009 - 12:12 #4
Ja, ja, ja, det er noget sludder jeg skriver i mit spørgsmål øverst.
Det er ikke en systemgendannelse jeg har foretaget, men en system recovery.

Miria
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 12:16 #5
OK, jamen så er problemet jo der :)
Avatar billede miria Nybegynder
23. marts 2009 - 12:20 #6
Hvordan skal det forstås ?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 12:25 #7
Som at en repair af din installation vil løse problemet.
Avatar billede Slawomir Seniormester
23. marts 2009 - 12:33 #8
bare lige en tilføjelse som jeg ikke kan lad være med at skrive.
hvis du skal køre repair på din pc så husk at have alle side software ved hånden. har selv været nødt til at repair min pc hold da k... det tog langt tid med det og opdeteringer osv....
du kan bruge det her smarte værktøj til at se hvor dan det ser ud Belarc Advisor http://www.belarc.com/free_download.html
Avatar billede Jensen DK Novice
23. marts 2009 - 12:47 #9
Du bliver nød til at geninstallere Office, den blev slettet da du foretog en system recovery.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 13:18 #10
Prøv nu lige repair først :)
Avatar billede miria Nybegynder
23. marts 2009 - 13:26 #11
Hvordan kører jeg repair ?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 14:25 #12
Samme sted som du kører setup..når du starter installeren så har du måske muligheden.
Avatar billede miria Nybegynder
25. november 2009 - 18:45 #13
Hmm
Avatar billede miria Nybegynder
25. november 2009 - 18:46 #14
HMM
Avatar billede miria Nybegynder
25. november 2009 - 18:46 #15
Hmm
Avatar billede miria Nybegynder
25. november 2009 - 18:50 #16
hmm