Avatar billede jvjensen Nybegynder
22. marts 2009 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Startside som Safari

Hey alle..
Jeg prøvede Safari-browseren og synes den startside der er den er enormt fed.. Der er den hvor der er 9 kasser hvor der er et screen-shot at de mest besøgte sider.. Og ikke bare en html-side, men noget der er programmeret ind i browseren..

Er der nogen der ved om der findes noget tilsvarende til firefox??

heysan
Avatar billede Briixen Nybegynder
22. marts 2009 - 23:09 #1
Det kan du tro der findes !
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4810
V'rsgo !
Avatar billede jvjensen Nybegynder
23. marts 2009 - 12:16 #2
Det er fandme iorden.. tusind tak for det.. skriv et svar, så får du points..

tak igen
Avatar billede Briixen Nybegynder
23. marts 2009 - 14:11 #3
Er da glad for at kunne hjælpe :)