Avatar billede ziron Nybegynder
22. marts 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Statistik over hvad man bruger computeren til?

Findes der et program som kan se hvad man bruger sin computer til,

Altså hvilke programmer der er åbne, hvor længe de er aktive

Også se hvor meget tid man bruger på foreskellige sider i ens browsere

Ser frem til jeres svar.
22. marts 2009 - 17:17 #1
På DIN PC lokalt ? Eller generelt ude i verden ?
Avatar billede ziron Nybegynder
22. marts 2009 - 17:26 #2
Det er på den lokale pc, altså der hvor at programmet er instlleret.

Og den vigtigeste funktion er at denholde øje med vinduenavne og ikke bare procesnavne, fx ved browser?
Avatar billede ziron Nybegynder
22. marts 2009 - 18:09 #3
Har selv fundet dette er ved at teste det nu og se om det lever op til ønsket.

http://www.neuber.com/timeanalyzer/
Avatar billede ziron Nybegynder
23. marts 2009 - 08:04 #4
Omtalte program virker som det skal. kan lave fine stats over hvilke programmer man bruger, og hvor lang tid browser siders vinduer er aktive.