Avatar billede nico26 Nybegynder
22. marts 2009 - 13:46 Der er 7 kommentarer

side med fodbold resultater

Hej eksperter,

Jeg er ved at bikse en side sammen, der kan vise live fodbold resultater www.goalbrowser.com. Det er der jo mange andre sider der også gør, og jeg savner derfor nogle ideer til hvordan man kunne adskille sig fra dem. Jeg har også lavet en iGoogle gadget, så man kan have resultater og stillinger på sin iGoogle side.

Point til alle der kommer med konstruktivt input.
På forhånd tak.

/nico
Avatar billede nico26 Nybegynder
22. marts 2009 - 13:47 #1
Linket driller. det er www.goalbrowser.com
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2009 - 14:11 #2
Jeg ved godt det ikke hjælper dig - men af ren interesse fordi der er blevet forespurgt på det mange gange her på siden; Hvor får du informationerne fra?
Avatar billede nico26 Nybegynder
22. marts 2009 - 14:15 #3
Jeg køber data af enetpulse.
Avatar billede keysersoze Guru
29. marts 2009 - 18:49 #4
Det lyder relativt dyrt :o/ Men i hvert fald tak for svaret.
Avatar billede airplay Praktikant
09. april 2009 - 14:59 #5
Hej Nico,
Interessant emne med store muligheder, da de eksisterende aktører er relativt uvidende omkring internettets tekniske muligheder.
Jeg har nogle idéer til indhold og hvordan du indhenter/opdaterer resultater etc., samt evt. forretningsmodel.
Kunne du evt. være interesseret i en partner, så vil jeg gerne delagtiggøre dig i mine visioner for en fodbold-portal.
Skriv til uh@airplaymusic.dk

M.v.h. Airply
Avatar billede lilleweb Nybegynder
27. august 2009 - 09:57 #6
Hej en måde jeg får fodbold resultater på min sider er via http://www.livescore.in/
Du kan se min løsning her: http://www.voresfodbold.dk/livescore
Det eneste krav Livescore stiller er et link tilbage til dem. Linket skal være på forsiden!
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 15:02 #7
brug Bold.dk