Avatar billede swordcat Nybegynder
22. marts 2009 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder skal vi vælge?

Jeg har fået opgaven og finde en løsning på en fælles internet/telefoni/kabel opkobling til vores andelsforening. Det skal siges at der er ca. 32 beboer. Er der nogle af jer der har nogle gode erfaringer? Hvad kan I varmt anbefale? Hvor skal jeg kigge?

Fullrate og ComX skulle efter sigende være noget hømhøm. Det sidstenævnte firma har jeg selv haft dårlige erfaringer med.

På forhånd tak for jeres indlæg.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2009 - 14:15 #1
Fulrate fungerede uden problemer her.
Avatar billede justrace Novice
27. marts 2009 - 18:57 #2
Nu er det jo ikke helt ligyldigt hvor i verden i befinder jer.
Avatar billede palcom Nybegynder
29. marts 2009 - 13:52 #3
TDC Erhverv har mulighed for at levere en 50mbit VDSL linie.
I skal dog være opmærksomme på at det kun at lovligt at dele forbindelsen, hvis udgifterne til lejerne er inkluderet i huslejen.

I får desuden en udemærket serviceaftale ved TDC Erhverv, samt router, firewall samt trådløst net for billige penge.