Avatar billede 7a300707 Nybegynder
20. marts 2009 - 13:50 Der er 7 kommentarer

kan ik logge på xp

hej eksperter

jeg har et problem det er ik noget password på min computer men den vil have mig til at skrive et password. hvis jeg ik skriver et kan jeg ik logge på

hvordan kommer jeg ind på denne computer fejlsikret tilstand kommer jeg heller ik ind på. er der en måde jeg kan komme ind på min computer og få lavet de instillinger om fordi jeg vil gerne undgå at formatere min computer det ligger en masse skolearbejde på den som jeg skal bruge og ik kan komme ind til

P.S hjælp ønskes hurtigest muligt
Avatar billede supertekst Ekspert
20. marts 2009 - 13:59 #1
Er det et pludseligt opstået problem?

Hvad sker der hvis du taster Esc?

F8 under opstart skulle normalt give mulighed for fejlsikker tilstand.
Avatar billede giweo Juniormester
20. marts 2009 - 14:38 #2
Prøv at skrive "Administrator" som bruger navn i stedet - og ingen kode (med min du under installationen har lavet en administratorkode)

Kommer du ind, men du i kontrolpanel => brugere - ændre din adgangskode for din normale brugerprofil
Avatar billede peet-49 Novice
20. marts 2009 - 14:40 #3
Gå i KØR, skriv control userpasswords2, tag flueben bort i: Brug brugernavn/password, tryk anvend og OK. Genstart og problemet skulle være løst.
Avatar billede hcma Novice
20. marts 2009 - 15:46 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2009 - 15:53 #5
peet-49> Godt tip, men han kan først bruge tippet når han har logget på, hvilket er problemet her ;)
Avatar billede peet-49 Novice
20. marts 2009 - 16:49 #6
Måske bruger bare skal lade password stå tomt.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. marts 2009 - 07:27 #7
Hent og brænd Hirens boot CD, læg den i drevet og boot op på den, vælg windows, gå så ind i kontroldpanel brugerkonti, og foretag de ændringer der er nødvændige for at logge på.
http://www.givemesolution.org/my-software-collection/36-my-software-collection/48-hirens-bootcd.html