Avatar billede penta50 Nybegynder
19. marts 2009 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Backupprogram til Qnap TS-209

Hej
Har lige anskaffet NAS server Qnap TS-209 Pro II og søger et backupprogram til denne. Ved godt at der følger et med ( NetBack) men syntes godt nok, at det ser lidt primitivt og gammeldags ud - ligner noget fra tiden med Win 95.
Så er der nogen der har erfaring med et alternativt program, så del venlgst jeres viden.
mvh
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
19. marts 2009 - 18:57 #1
hvis du har nero bruning rom følger der et ganske udemærket backup program med
eller er der windows eget program som hedder nt backup det ligger i start menuen.
hvis det skal være rigtigt godt kan jeg anbefale symantec backup exec det er dog nok en anelse dyrt
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 14:43 #2
Ikke flere med gode råd  ?????
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 12:19 #3
Ingen rigtige løsninger , så tråden lukkes