Avatar billede mulgurul Nybegynder
18. marts 2009 - 11:40 Der er 3 kommentarer

Udviklings hjælp til DotNetNuke site

Jeg kunne godt bruge en freelancer i en periode til assistance med dotnetnuke opsætning, skinning og diverse.

Er det noget for nogen her?

Så send en email med lidt om dig selv, dine kompentencer, pris og hvor du bor, så vender jeg tilbage.

Mvh Peter Meldgaard
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
18. marts 2009 - 11:50 #1
Hej Peter

Skal udviklere arbejde ude hos jer, eller er det fint at vedkommende arbejde fra vores kontor eller hjemmefra?

Vi har både konsulenter og udviklere med erfaring i DotNetNuke, og vil sagtens kunne løfte opgaven.

Du kan skrive til mig på jrc@laika-it.dk så kan vi tage en snak om hvad der skal laves og om du ønsker konsulent eller blot udviklere til opgaven.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

LAiKA iT
Avatar billede mulgurul Nybegynder
18. marts 2009 - 15:38 #2
Jeg skal bruge en freelancer, ikke nødvendigvis on location, men hvis det er muligt at mødes nogle gange for at gennemgå projekt/forløb funger det tit bedre.

Jeg har ikke råd til ordinær Konsulent/software hus hyre på opgaven, så jeg leder primært efter en der mangler studie job, supplerende indtægt ell. lign.

Mvh Peter
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
18. marts 2009 - 15:47 #3
Det er helt i orden.
Vores udviklere ligger på 800,-/time.

Vi samarbejder dog også med et Outsourcing firma i udlandet, hvor vi går ind som Dansk projektleder og kvalitetskontrol på opgaven.
Der ligger vi på 150,-/time for udviklingen + betaling for projektledelse herfra Danmark.

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen