Avatar billede oneeighty Nybegynder
18. marts 2009 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Textbox focus

Hejsa
Mit problem er textBox i en ny form jeg åbner, når formen åbnes kommer der fint nok fokus på tekstboksen, men markøren i textBoxen blinker ikke og det første keystroke bliver ikke registreret.
Er der nogen som kan hjælpe med det, det er ved at være fustrerende :)

mvh Jesper
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 00:18 #1
Prøv DinTeksboks.Select().
Avatar billede oneeighty Nybegynder
20. marts 2009 - 12:14 #2
Hejsa, jeg havde også prøvet overstående uden held.
Jeg endte dog med at få løst problemet ved en tilfældighed, ved at loade formen som 'ShowDialog', jeg kan ikke selv komme på hvorfor det gjorde forskellen, men det gjorde det underligt nok.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 12:22 #3
Det lyder godt nok underligt... Men hvis du kan klare dig med ShowDialog, er problemet jo løst i dette tilfælde.
God weekend :)
Avatar billede oneeighty Nybegynder
20. marts 2009 - 17:54 #4
En ShowDialog fungere fint for det jeg skal bruge, så jeg er tilfreds :) Men det går mig lidt på at det ikke er til at forklare hvorfor problemet var der i første omgang :)

God weekend