Avatar billede madsing Nybegynder
18. marts 2009 - 09:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menustruktur

Hej,

Vi har lige opgraderet vores Navision til 5.0 SP1. Efter man har trukket en rapport lukker den hele stifinder-strukturen over i venstre side. Kan man ikke sætte den op således at den holder det åbent hele tiden??

//Mads...
Avatar billede torben-r Nybegynder
18. marts 2009 - 10:06 #1
Som standard har menuen indstillingen "Spor aktive vinduer".

Det kan den enkelte bruger ændre ved at højreklikke i på navnet i den aktive menu (øverste blå bjælke), vælge "Indstillinger for navigationsrude" og fjerne markeringen i "Spor aktive vinduer".
Avatar billede madsing Nybegynder
18. marts 2009 - 12:48 #2
Jep det var lige det. Tak for svar. Smid svar så er der point.
Avatar billede torben-r Nybegynder
19. marts 2009 - 07:23 #3
Glad for at jeg kunne hjælpe.