Avatar billede metiC Nybegynder
17. marts 2009 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bliver omstillet skiftning af ip hjælp

Hej eksperter.

Der er fordi jeg er meget inde på siden pointshop.dk men så en dag, blev jeg omstillet når jeg går ind på den, så kommer jeg ind på free-money? og nej de har ikke skiftet side, fordi jeg prøvede at oprette forbindelse til et trådløs netværk der var i nærheden, og så kunne jeg godt komme ind på pointshop.dk uden at blive omskiftet?

Skal jeg have lavet en ny ip før jeg kan komme ind igen, eller hvad skal jeg gøre, har slettet alle cookies og alt det der. hjælp mig please
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 14:31 #1
Hej metiC,

Det kunne være en million ting.
Prøv at downloade og køre AdAware og scanne din computer. Prøv derefter igen.

Med venlig hilsen
Ieet
Avatar billede metiC Nybegynder
17. marts 2009 - 15:09 #2
prøver lige så :)
Avatar billede metiC Nybegynder
17. marts 2009 - 17:26 #3
Jeg skal bruge SP 1 og kan ikke installere det  :( Den kommer med en fejlkode
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 07:27 #4
Har installeret det nu 2 sek.
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 18:29 #5
lukket opretter ny