Avatar billede Helbo-DK Juniormester
16. marts 2009 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

YouSee Play på NAS

Hej. Jeg har hentet en masse musik på YouSee Play, hvorefter de er lagt over på min NAS server som jeg anvender som iTunes-server.

Problemet ligger i, at iTunes ikke vil vise de musikfiler jeg har hentet derfra, men kun dem jeg har kopieret ind fra mine CD'er. Er der nogen som har et bud?
Avatar billede snowball Novice
16. marts 2009 - 20:32 #1
Fordi musikken er beskyttet af DRM hvor licensen hentes ned på din PC første gang du vil afspille musikken i Windows Media Player.

Din NAS har ikke den licens og derfor kan den ikke afspille musikken.

Mac og iTunes systemet understøtter desuden ikke den DRM som Play bruger.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 20:32 #2
et gæt

de er kopi sikret fra tdc.
Avatar billede snowball Novice
07. april 2009 - 21:14 #4
Husk venligst at afslutte spørgsmålet hvis du ikke har yderligere spørgsmål :)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 07:23 #5
#4
nu du er her snowball

var det ikke en ide at skrive en lille tekst i de 2 steder.

kommentar  bsvarelse af spørgsmål

svar      til pointgivning

eller noget andet let fatteligt.

der er ret mange der i deres point iver bare fyrer svar muligheden af.

måske skulle kommentar helt fjernes.

m.v.h
Avatar billede peterfloee Nybegynder
05. februar 2010 - 12:45 #6
Det kræver desværre en windows maskine, eller windows gennem bootcamp eller lignende. Så skal de konverteres der inden du smider dem over på din NAS. Du kan følge den guide til at gøre det.. :-)

http://tdcplay.blogspot.com/