Avatar billede marialb Nybegynder
16. marts 2009 - 15:15 Der er 3 kommentarer

Trådløst internet

Jeg har købt en trådløs Siemens gigaset SE366 WLAN. Jeg har fulgt installations vejledningen og nede i højre hjørne på skærmen er der da også et ikon der viser at jeg er på det trådløse netværk og at signalstyrken er udemærket, men jeg kan ikke komme på internettet. Er der nogen der har en ide om hvad det kan skyldes?
På forhånd tak
Avatar billede carlt Seniormester
16. marts 2009 - 15:24 #1
Jeg havde det samme problem, indtil jeg blev gjort opmærksom på, at jeg skulle trykke på en af de to små knapper, der sidder på kanten (ud mod dig) af PC´en, så den blev tændt (lyste rødt). Jeg ved ikke, om det også er dit problem, men der sker jo ikke noget ved at forsøge.
Avatar billede marialb Nybegynder
16. marts 2009 - 16:20 #2
Den er tændt. Den lyser bare blåt på min computer. Men ellers tak for svaret.
Avatar billede euronames Nybegynder
24. marts 2009 - 07:58 #3
Jeg har lige haft problemer med at komme på nettet.
Jeg kunne godt komme på mail og MSN og webradio og netbank, men ikke på internet via browsere.

Det viste sig at være fordi den indbyggede firewall i mit antivirusprogram avirus blokerede for port 80.
Jeg slettede tallet 80 i feltet, og nu kører det hele fint igen.

Jeg ved dog ikke om du derved udsætter dig selv for anden fare ?