Avatar billede simonvalter Praktikant
14. marts 2009 - 14:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

X58 motherboard med SAS.

Er der nogen der ved om Asus P6T6 WS Revolution har samme problem som ASUS P6T Deluxe http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=479632 med sas raid + sata raid.

Jeg er lidt skeptisk ved ASUS P6T Deluxe efter at have læst om ASUS håndtering af spørgsmål om foreskellen på V1 vs V2 af P6T. Hardware tests giver det gode anmeldelser, men det har en del dårlige bruger reviews. Det har P6T6 ikke i så stor en grad, men har set SAS beskrevet som lidt omstændigt at få til at virke, så ville godt vide om det er det værd at smide de extra penge efter P6T6 eller ej.

Nogen der kan hjælpe mig med at beslutte mig :) ?
Avatar billede fluse Nybegynder
14. marts 2009 - 14:48 #1
Hvad skal du bruge en SAS controller til???

Men mindre det er en server du er ved at lave er det jo fulstændig absurt at ville bruge Serial attached SCSI(SAS) diske der koster en arm og et ben mere end SATA diske.

Fluse
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. marts 2009 - 15:11 #2
Ja jeg skal bruge den til et par sas diske.

Jeg satser på P6T Deluxe, da jeg tror problemerne er til at løse.
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20090217165736534&board_id=1&model=P6T+Deluxe&SLanguage=en-us&page=1