Avatar billede hjorth_2001 Nybegynder
05. juli 2001 - 01:39 Der er 1 kommentar

DVB- modem ( helst folk der har haft erfaringer på området )

Jeg står og overvejer at benytte europeonline\'s DVB service ( 150 EURO for 1 års abbonement + DVB kort ) og jeg er godt inde i alle de tekniske detaljer. Mine spørgsmål er følgende :
1) Vil jeg modtage de data jeg kræver straks, eller vil de blive sendt på et andet tidspunkt ?
2) Nogen der har haft erfaring med et andet DVB kort
eks. hauppage, cyperstream (ikke kiss satdem, adr) ?
3) Har en større skålstørrelse indflydelse på modtageraten (eks. en 100 cm skål), eller vil det bare give en større støj procent ?

H. Peter
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. juli 2001 - 09:46 #1
Jeg kan nok svare på punkt 3. En større skål vil forbedre signal/støjforholdet.