Avatar billede crolesen Nybegynder
13. marts 2009 - 23:34 Der er 5 kommentarer

Feedback på dette flotte design

Jeg er ved at få udviklet et design til min fodboldside.

Siden indeholder en øvelsesdatabase, og et statistiksystem, som man gerne skulle blive interesseret i inden for de første 5 sekunder.

Giv et feedback på designet.

http://www.soccercoachsite.com/vigtigt/scsite.jpg

Mvh.

Christian
Avatar billede hearnz Nybegynder
14. marts 2009 - 01:27 #1
Fedt at jeg ikke læste det hele på en gang...klikkede bare på linket og tænkte: flot side, men nederen jeg ikke kan prøve at klikke igennem den og tjekke brugervenligheden.

Så læste jeg så videre her og fandt ud af at jeg skulle ha været interesseret i nogle databaser..det blev jeg godt nok ikke må jeg indrømme.

hvis det er det vigtigeste på sitet og i virkeligheden kun derfor folk besøger sitet bør du fremhæve det mere.

Hvis folk forventer det er der og derfor kigger efter det som det første er det helt fint.

bare en mening :)
Avatar billede computertuns Nybegynder
14. marts 2009 - 12:08 #2
F*** DET ER NICE!
Avatar billede crolesen Nybegynder
17. marts 2009 - 11:07 #3
Der er nu ændret lidt på designet.

Nu kan man se det, det drejer sig om så snart man åbner siden

http://www.soccercoachsite.com/vigtigt/SCsite2.jpg

Hvad siger i til det?

Christian
Avatar billede 85K Nybegynder
18. april 2009 - 18:54 #4
Tror du ikke lige du skal fjerne dit copyright, når det jo ikke er dig der har lavet designet?

http://www.woothemes.com/demo/?t=7
Avatar billede crolesen Nybegynder
18. april 2009 - 19:54 #5
Godt jeg ikke brugte det design:-)

Tak for den henvisning, tror lige jeg skal snakke med den designer

Christian