Avatar billede tralala Nybegynder
13. marts 2009 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Navision, OIOXML, KredittorNr

Hejsa,

Vores nemhandelklient fungerer nu igen uden problemer, og det ser også umiddelbart ud til, at de elektroniske fakturer bliver modtaget som de skal.

Men her i dag har vi så modtaget en skrivelse ang. manglende KredittorNr.

Skrivelsen og udpluk fra bekendtgørelsen: http://img17.imageshack.us/img17/1160/kreditornr.jpg

Jeg antager, at det er i denne tekst vi skal have tilføjet et 0 eller 8 cifre:

<com:PaymentMeans>
<com:TypeCodeID>71</com:TypeCodeID>
<com:PaymentDueDate>2009-03-19</com:PaymentDueDate>
<com:PaymentChannelCode>INDBETALINGSKORT</com:PaymentChannelCode>
<com:PaymentID>762370170242650</com:PaymentID>
<com:JointPaymentID/>

Men hvad mener de lige med kreditornummer og hvor i Navision (C5 4.0) kan vi påsætte det?
Avatar billede wise Seniormester
13. marts 2009 - 21:03 #1
Kreditornummer er det samme som du sætter på girokort, for den xml angiver at kunderne skal betale med et "indbetalingskort", og for at kunne det skal man jo have

Kortart: 71
PaymentId: 762370170242650
Kreditornummer: xxxx

+71 < 762370170242650 + xxxx

Men hvor sådan noget sættes i navision, det må jeg melde pas på.
Det kan også være du skal rette så din oio ikke angive indbetalingskort men kontooverførelse
Avatar billede tralala Nybegynder
17. marts 2009 - 08:59 #2
På den måde at forstå, okay, takker, smid et svar :)
Avatar billede tralala Nybegynder
17. marts 2009 - 10:04 #3
P.S Vores lokale navision-mennesker vidste hvor feltet var (Generelt / Kartotek -> Detaljer og udfor både PBSnr og FIKnr). Det kommer korrekt på nu.
Avatar billede wise Seniormester
31. marts 2009 - 12:39 #4
svar - var lige et par uger på ferie :-)
Avatar billede tralala Nybegynder
25. juni 2012 - 13:17 #5
Lukker