Avatar billede musial Nybegynder
13. marts 2009 - 00:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Engelsk kørekort i dk

Hej, har en sød veninde, som spørge hvis hun laver kørekort i england, hvad skal der til for at bruge det i dk, når hun vender tilbage?
Kan det bruges?
skal der betales noget?

håber i kan svare hende, da hun er total ude af den :D
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2009 - 00:41 #1
Hvis hun tager kørekort i England og vender tilbage til Danmark og opfylder betingelserne for kørekort, så mener jeg at hun kan få det ombyttet til et dansk kørekort uden køreprøve.

https://www.borger.dk/Emner/dagligtransportogrejser/koerekort/Sider/koerekortiudlandet.aspx?#RichHtmlField2Bookmark1
Avatar billede musial Nybegynder
13. marts 2009 - 00:51 #2
Tak for svaret du er hermed 30 point rigere, godnat :)
Avatar billede musial Nybegynder
13. marts 2009 - 00:52 #3
Du skulle bare skrive det som et svar, og ikke kommentar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2009 - 00:56 #4
kommer her
Avatar billede kills Nybegynder
13. marts 2009 - 17:12 #5
min søster tog kørekort i usa, og var der et år, hun kunne derefter tage det med hjem og for en mindre sum får det ombyttet til et dansk!

Mener man skal være i landet xx antal måneder for at kunne få det ombyttet, hvertfald usa, da det er billigt at tage kørekort derovre!