Avatar billede eerikk Nybegynder
11. marts 2009 - 11:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Menu til hjemmeside efterspørges

Hej,

Jeg har en menu på min hjemmeside www.erk.dk, som jeg er glad for. Det eneste problem er at det er en omgang omskrevet slamkode fra 2003, der kun virker i IExplorer!

Kan nogen lave eller pege på en menu der kan se nogenlunde ud som den jeg allerede har, men som virker i firefox også? Man skal bare kunne vælge farver og placere den hvor man vil på skærmen i forhold til browservinduets størrelse - lige som man kan med den jeg har nu.

Håber nogen kan hjælpe!

-Erik
Avatar billede djsteiner Nybegynder
11. marts 2009 - 12:35 #1
skal det være  Java
Avatar billede eerikk Nybegynder
11. marts 2009 - 15:22 #2
djsteiner>> Nej det behøver det ikke - jeg tænkte bare at den slags blev lavet i JavaScript?
Avatar billede eerikk Nybegynder
12. marts 2009 - 00:11 #4
Jeg kunne ikke se noget der passede... Men nu spørger jeg jo også her :)
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
12. marts 2009 - 07:50 #5
Tjaa jeg så også meget efter det. og fandt ikke noget, da jeg skulle lave min hjemmeside så jeg prøvede at lave en selv, som jeg bruger her http://www.kogebogen.a-mweb.dk/NyHTML
Jeg kan skrive lidt mere hvis du er interesseret.
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2010 - 19:31 #6
forældet..