Avatar billede zulaff Nybegynder
11. marts 2009 - 09:51 Der er 1 løsning

Udskriv grafer på mere end en side

Jeg har et meget langt datasæt som jeg gerne vil udskrive på papir som en streg-graf. Der er ca 10.000 datapunkter, som jeg gerne vil have udskrevet på ca 10-15 sider. I excel kan jeg kun finde ud af at udskrive det på en side, hvilket er ubrugeligt, da jeg ikke kan se udsving mm.

Er der nogen der ved hvordan man kan gøre dette? Svaret behøver ikke at involvere excel, hvis problemet kan løses med et andet program.
Avatar billede zulaff Nybegynder
02. oktober 2009 - 13:06 #1
Jeg har ikke modtaget nogen svar, så jeg lukker hermed denne tråd.