Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lav et baggrundsbillede

Hej er der en grafisk ekspert som vil lave et baggrundsbillede til mig, det skal være en parodi på daniscos afdelings navne skift (først hed de ingerdent så cultor og nu igen ingerdent) Jeg havde tænkt på et billede af daniscos normale logo efterfulgt af et overstreget ingredient og derefter et overstreget cultor og derefter endelige ingredient igen. Overstregningerne må gerne ligne noget som er lavet i hånden. Dette kunne evt være skrevet på en lap papir e.l. gerne med original ”Danisco” skrift inspiration og nuværende logoer kan hentes på daniscos hjemmeside:
http://www.danisco.com/upload/photoarchive/logos.zip
Avatar billede prodic Mester
04. juli 2001 - 21:57 #1
Kan du ikke lige stave de navne korrekt, så dit baggrundsbilled bliver lavet rigtigt.

Desuden er du havnet i den forkerte kategori.. ->Job-Freelance er den du leder efter.
Avatar billede dr-xray Nybegynder
04. juli 2001 - 21:59 #2
ORgh hvad mand !! hvordan fanden har du pakket det SÅ meget .....  285 KB til 12 MB!

Hvordan ...TEll me me me
Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 22:11 #3
prodic--> ja jeg kan se stavningener gået lidt for hurtigt. Men hvad gør jeg. jeg kan jo ikke flytte indlægget, kan jeg evt oprette et nyt i freelance med link hertil ?
Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 22:12 #4
dr-xray--> jeg har ikke pakket noget linket er direkte til daniscos hjemmeside, som jeg intet har noget med at gøre
Avatar billede kaspikov Nybegynder
04. juli 2001 - 22:12 #5
Det med komprimeringen... det er for det første fordi .tif ikke er komprimeret og fordi der er meget ens farve. f.eks Danisco_flexible.tif, der er kun 3 eller 4 farver og kæmpe arealer med hver farve! Prøv f.eks at lave et billede på 1200x768, lav en slags farve et eller andet sted på 5x5 pixels, gem det som en .tif fil, den fylder meget... prøv så at zippe den ned. se det er komprimering!

Casper
Avatar billede prodic Mester
04. juli 2001 - 22:16 #6
12tri->Lav et svar selv, accepter det og opret derefter et nyt i Job->Freelance - sådan gør man det.

kaspikov->Du kan godt komprimere tiff(LZW), men det du nok godt. Og pakker du den så yderligere er komprimeringsgraden heller ikke så stor.
Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 22:48 #7
Ok flytter lige til frelance