Avatar billede papskib Nybegynder
10. marts 2009 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vise filer på skrivebordet

Hej

Jeg har det problem at jeg har 2 eksisterende skrivebordsmapper, men at det kun er filerne i den ene mappe som er synlige på selve skrivebordet!

den ene ligger under c\brugere\brugernavn\skrivebord og den anden ligger i c\brugere\brugernavn\hentede filer\skrivebord

det er den sidstnævnte der vises på selve skrivebordet og jeg undrer mig lidt over hvordan den er blevet oprettet, da alle mine filer fra den førstnævnte ligepludselig ikke var synlige.

Jeg kan nemt flytte mine skrivebordsfiler fra den oprindelige mappe til den nye i "hentede filer", men jeg ville foretrække at bruge den jeg altid har brugt...

nogen der kan fortælle mig hvordan jeg sletter den nye skrivebordsmappe der er blevet oprettet eller hvordan jeg gør at den oprindelige også bliver vist på skrivebordet?

Tak :)
Avatar billede papskib Nybegynder
10. marts 2009 - 11:34 #1
Jeg glemte selvfølgelig at fortælle at det drejer sig om windows vista! :)
Avatar billede papskib Nybegynder
10. marts 2009 - 11:36 #2
Det gik sørme i sig selv ved en genstart... mystisk...