Avatar billede peteraastrup Nybegynder
09. marts 2009 - 22:00 Der er 3 kommentarer

Ved update får jeg denne fejlkode "WindowsUpdate_80070426" "WindowsUpdate_dt000"

Jeg har Windows Vista og gennem ca. 1 1/2 år har jeg ikke haft problemer med update. Pludselige fejler den på update af nedenstående opdateringer, og giver ovenstående "ukendt fejl" med ovenstående fejlkoder. Microsoft har ingen hjælp hverken på deres hjemmeside eller ved opringning vilig til at give hjælp uden at jag skal betale. Programmet er ægte og instaleret på min HP Pavillion og der er heller ingen hjælp fra HP ud over at jeg skal bruge Recovery, men I ved alle hvor besværlig det er at geninstallere programmer og finde drivere. Jeg mener ikke jeg har virus da jeg kører AVG Free og Reg Cure, hver dag.

Er der der har andre forslag end Recovery ?
På forhånd tak !

M.v.h.
Paastrup

------------------------------------------------------------------------
Samlet opdateringspakke til ActiveX Killbits til Windows Vista (KB960715)

Overførselsstørrelse: 44 KB

Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet sikkerhedsproblemer i ActiveX, der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere et system, som kører Microsoft Internet Explorer, og få kontrol over det. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren. Denne opdatering leveres til dig og licenseres i henhold til Windows Vista-licensvilkårene.

Yderligere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=139076

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com
Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 til Windows Vista (KB961260)

Overførselsstørrelse: 7,9 MB

Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet sikkerhedsproblemer, der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere en computer, som kører Microsoft Internet Explorer, og få kontrol over den. Du kan beskytte computeren ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren. Denne opdatering leveres til dig og licenseres i henhold til Windows Vista-licensvilkårene.

Yderligere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=139814

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 18:08 #1
1½ år var godtnok lang tid at gå med sådan et problem uden bare at give op og formattere for at se om det hjælper :O

Det er mit eneste forslag. (format)

Kan godt være det er besværligt at installere programmer og drivere på ny, men det tager ihvertfald ikke 1½ år, nok nærmere 1½ time ;)
Avatar billede Little Helper Seniormester
10. marts 2009 - 20:12 #2
Hearnz nu skriver han jo at han HAR kunne opdatere i 1 1/2 år.

For en sikkerheds skyld kør en scanning med dette program.

http://www.malwarebytes.org/ Vælg Version 1.34 Når programmet starter vælg faneblad opdater og lad den gøre det når den er klar lav en scanning af hele maskinen (sæt et flueben i fuld scanning og lad den scanne maskinen. Du vil så se om du evt. har
en virus/malware eller andet. Det vil jeg tro den gør. meld venligst tilbage og så tager vi den derfra.

Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 20:22 #3
du har fuldstændigt ret kaffe..jeg skimmede vist mere end jeg læste..fy skamme mig.