Avatar billede divxx Nybegynder
08. marts 2009 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vista (ur, temperatur osv)

Hej.

Har lige et lidt fesent spørgsmål.
Men jeg har windows vista, og har valgt at lukke alt det der, med ur, temperatur osv ude i siden på baggrunden. Men vil gerne have dem tilbage igen. Hvordan får man det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. marts 2009 - 12:48 #1
H-klik på ikonet for Sidepanel (er placeret til højre på din proceslinje).

Vælg Egenskaber og Sæt flueben ud for Start Sidepanelet, når Windows starter.

Vælg Ok og det vil nu være fremme næste gang du genstarter.

Ønskes Sidepanelet i brug med det samme, så H-klik på ikonet for Sidepanel igen og vælg Åbn
Avatar billede divxx Nybegynder
08. marts 2009 - 13:26 #2
Har ikke et ikon dernede som hedder sidepanel ?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. marts 2009 - 13:30 #3
Den er nok bare inaktiv, men du finder også Egenskaber for Sidepanel her:

Kontrolpanel->Udseende og personlige indstillinger
Avatar billede divxx Nybegynder
08. marts 2009 - 13:35 #4
Jep. tak har fundet det.  så lige et andet spørgsmål til dette. Jeg tænkte på om, man ved datoen på en eller anden måde kan skrive noget man skal. På den måde at når det fx. er d. 25 skal jeg huske en aflevering eller noget ? :P
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. marts 2009 - 13:44 #5
Ikke på standardkalenderen.

Men det er da muligt, at der eksistere en gadget, der opfylder dit ønske.