Avatar billede mnjensen Nybegynder
08. marts 2009 - 12:14 Der er 6 kommentarer

Installere den nyeste Windows Live Messenger på valgfrit drev

Jeg har lavet en partition (C:) på min HD hvor jeg så vist muligt kun har Windows (engelsk XP med SP 3).
De øvrige programmer er så installeret på de "næste" drev (D:) - og det gælder også for Yahoo Messenger. jeg bruger også (eller vil gerne bruge) den nyeste MSN Messenger - som jeg mener hedder Windows Live Messenger - men jeg synes ikke jeg kan få mulighed for at installere den andre steder end C-drevet - og det har jeg bare ikke lyst til - er der nogen der kan give mig opskriften på at installere den på D-drevet ?
Avatar billede justrace Novice
08. marts 2009 - 12:22 #1
Øh, hvorfor?
Avatar billede mnjensen Nybegynder
14. marts 2009 - 10:37 #2
Sådan kan jeg nu engang bedst lide at have det - og det HAR været muligt i tidligere versioner.
Men jeg KAN jo blive nødt til at acceptere c-drevs installation ser det ud til ;-)
Avatar billede justrace Novice
14. marts 2009 - 11:12 #3
Jo, men det meste bliver jo alligevel hældt ind i windows på c-drevet.

Vil det sige at du installerer dine programmer på et andet drev end c?
Avatar billede mnjensen Nybegynder
14. marts 2009 - 11:56 #4
Du har jo desværre ret i det med c-drevet - og jeg lger også med tanken om at skfte til Ubuntu Linux - men er stadig for doven ;-)

Ja - som skrevet i det oprindelige spørgsmål: "De øvrige programmer er så installeret på det "næste" drev (D:) - og det gælder også for Yahoo Messenger."
Avatar billede justrace Novice
14. marts 2009 - 12:09 #5
Jeg kan jo kun undre mig over grunden til det. :)
Avatar billede mnjensen Nybegynder
14. marts 2009 - 12:13 #6
Ja - det er der da heldigvis ingen der kan forhindre dig i ;-)