Avatar billede kjeldaage Novice
07. marts 2009 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP PDA går død

Hej,

Har forsøgt efter hard reset at opdatere - geninstallere på min HP hw6515 PDA (serial no. TWC52803MF, p/n FA385A#ABB) med 1.21 opdateringerne sp33242,  sp33344 og sp33346 men i alle tilfælde får jeg beskeden "incorrect language", (uanset om jeg vælger "English (American)" eller "English (international)") installationen stopper og PDA''en er helt død. Den sidder under forsøget i sin cradle, der er forbundet til en USB-port på min Notebook (m/Vista). Efterfølgende kan jeg efter at have taget batteriet ud, sat det ind igen og tændt for PDA'en få den til at starte op, skærmen viser Windows Mobile og "Tap the screen to set up your Pocket PC" men, hvis jeg "tapper" kommer der først en align screen, derefter en lille instruktion og prøve i at "tappe" med stylus'en så en location screen, hvor tidszonen angives, så meddelelsen "setup i s complete. Tap the screen tol begin to use your device", siger den så og nu kommer den normale kendte skærm frem, MEN så begynder PDA'en automatisk at "customize" - det kan ikke stoppes - og herefter stopper PDA'en med en skærm, hvor der øverst står USB, når PDA'en sidder i sin cradle, men Serial, når den ikke er i cradle'en. Midt på skærmen står HP invent (varemærke) of nederst står v0.21. Herfra kan der absolut intet gøres - andet end at tage batteriet ud og begynde forfra - med samme slutresultat.

Hvad kan jeg gøre for at installere ?
Avatar billede ursulusX Nybegynder
11. marts 2009 - 15:29 #1
ved ikke hvilken sync version du bruger men prøv at hent den nyeste hvis det ikke er den du har...
Avatar billede kjeldaage Novice
11. marts 2009 - 20:15 #2
Jeg bruger den nyeste, hentet for få dage side, da jeg har geninstalleret Vista
Avatar billede ursulusX Nybegynder
12. marts 2009 - 09:36 #3
okay lyder stadigvæk som om sync programmet godt kunne være problemet, prøv at hent en af de ældre versionerne, og selvom der står den kun kan bruges til xp, kan de som regel sagtens bruges til vista...
Avatar billede kjeldaage Novice
22. marts 2009 - 21:07 #4
VistaPC'en ville slet ikke lade mig installere en ældre sync-version, så jeg måtte finde en gammel PC, ta HD'en ud, formattere den, sætte den i en anden PC, installere Win. XP og en gammel sync-version. SÅ LYKKEDES det til gengæld også, så jeg siger mange tak. Til gengæld hjalp det ikke på det, det hele begyndte med før jeg ville geninstallere - der var - og er - ikke lyd på PDA'en mere. Der er lyd, når jeg sætter et sæt højttalere til den, men derefter er der ingen lyd overhovedet - heller ikke nogen ringetone. Har du hørt om det før ?