Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
07. marts 2009 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vejledning til ny computer til Spil og media centre

Jeg er ved at overveje at bruge mange penge (10.000 +) på en ny stationær computer, men deri skal der så også være alt (blu ray, højeste opløsning på nyeste spil, HDMI, ordentlig lyd til mit anlæg etc.) Mit problem er at jeg ikke ved så meget om computere inden for hardware, så jeg kan godt bruge lidt hjælp inden jeg køber over nettet, fona m.v. har ikke noget der dur.

Jeg har så tænkt om der ikke er nogen af jer der har brug for at tjene 80kr pr. time min. 150kr. Ved at vi sætter os sammen og kigger på nogle computer jeg har tænkt på eller hvis i har ideer.

Jeg bor i Aalborg så man skal bo deromkring.

Er det noget der evt. har interesse så prøv at skrive tilbage, jeg kan køre ud til jer.
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
07. marts 2009 - 15:57 #1
Ps. I skal selvfølgelig have noget forstand på hardware, såsom grafikkort og lydkort etc.
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
03. januar 2011 - 17:38 #2
Lukker den!