Avatar billede dysp Nybegynder
06. marts 2009 - 17:21 Der er 3 kommentarer

Programmør søges til større betalt job

Hej.

Jeg har i lang tid siddet med en idé i hovedet, som jeg vil føre ud i livet. Efter lang tids ping-pong og egentlig udemærkede forberedelser, så gik mit projekt i stå, som følge af, at jeg mangler en koder/programmør.

Siden jeg skal have lavet omhandler sundhed/kost og ernæring, samt et community-del som vi kender det fra diverse sider. Da jeg selv er designer, så er den og andre dele af projektet dækket ind og det eneste jeg mangler, det er en meget dygtig programmør.

Jeg har selv udviklet hjemmesider i 11 år(dog med lange pauser), hvor jeg har arbejdet sammen med en mate, som har kodet alting. Jeg har derfor en rigtig god indsigt i 'miljøet' og de teknikker/metoder, som står bag ved en side, som den jeg ønsker. Jeg kan dog ikke selv kode og jeg gider ikke til at lære det, da dette projekt kræver en del professionalisme, som jeg ikke kan levere ved at begynde på php/whatever nu.

Jeg har en meget dygtig programmør ved min side, som kommer til at fungere som rådgiver, når jeg skal vælge hvem det bliver. Jeg er nemlig en 21 årig knægt med en vision og uden en mønt på lommen. Heldigvis har jeg en ven, som gerne vil investere i projektet og det eneste vi behøver nu, det er en programmør og det er så dig!

Det er altså et betalt job i cold cash. Jeg er ikke interesseret i at betale én krone for meget, men er heller ikke bange for at lægge den sum penge, som skal til.

Følgende liste er hvad min rådgiver-koder fremlægger som de tekniske ting, at du skal kunne. Om du ikke opfylder præcist kravene behøver ikke være en hindring for at kontakte mig. Dette er blot vejledende, men her er følgende ting, som min koder ville have brugt til at gennemføre projektet:

XHTML
XML
CSS
Ajax / Javascript bruger UI's.
PHP 5 + OOP
Kendskab til MCV, Singleton & Factory

Samt erfaring med udvikling i teams.

For ikke at få en hel væg af tekst, så stopper jeg nu og vil lade de interesserede kunne have muligheden for at komme i dialog med mig om detaljerne. Jeg håber at høre fra jer.
Avatar billede psychopixi Nybegynder
06. marts 2009 - 22:59 #1
Hej, jeg er 20 år og har en del erfaring inden for XHTML, CSS og især PHP 5. Jeg har ydermere en smule erfaring inden for Ajax/JavaScript.

Har du interesse, kan du kontakte mig for yderligere information på morten@ricehigh.dk.

Webudvikler,
Ricehigh.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2009 - 21:52 #2
Jeg vil også gerne byde ind på opgaven.

Jeg har udviklet flere store webapplikationer helt fra bunden af, der involverer flere af de teknologier, du omtaler. Og jeg har en god erfaring med de eksisterende systemer, der findes derude.

Jeg arbejder især i PHP/mysql og javascript/ajax. En af mine fordele er, at jeg er ret kreativ i mine løsninger.

Er frisk på en større opgave gennem længere tid.

vh
Thomas, php@sneleopard.dk
Avatar billede thb Nybegynder
10. marts 2009 - 15:13 #3
Du er velkommen til at kontakt mig via benfis.dk

Thomas