Avatar billede vbchristian Nybegynder
06. marts 2009 - 00:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lag ved køring af forskellige programmer

Jeg tror jeg har et problem med mit grafikkort. Jeg spiller spil som counter-strike: source, Rainbow Six og andre spil der ikke kræver så meget. I starten virkede de fint, men efter nogen tid, kom den en regelmæssig lag i spillene, som starter stiille og roligt. Efterhånden går den helt i frys, og bliver lidt hurigere osv. Dette gør den ca. hvert 5 minut. Jeg downloadede den seneste driver til mit grafikkort (nVidia GeForce 9300MG), og den laggede ikke den næste uge. Så kom det samme igen. Hvad er der galt?

PC Specs:
> Processor:
Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2330
(1.6 GHz, 1MB L2 Cache, FSB 533 MHz)

--------------------------------------------------------------------------------
> Operating System:
Genuine Windows Vista® Home Premium (OEM Version)

--------------------------------------------------------------------------------
> Display:
15.4" TFT WXGA widescreen display for TV and DVD playback in widescreen 16:10 cinema format

--------------------------------------------------------------------------------
> Memory:
3 GB DDR2 SDRAM*

--------------------------------------------------------------------------------
> High capacity hard drive:
160 GB S-ATA Hard Disk Drive, 8 MB Cache

--------------------------------------------------------------------------------
> Graphics:
NVidia® GeForce® 9300M G based on
PCI-Express technology with 128MB GDDR3 memory

--------------------------------------------------------------------------------
> Integrated webcam with microphone

--------------------------------------------------------------------------------
> 2 integrated loudspeakers

--------------------------------------------------------------------------------
> Express Card DVB-T Freeview® TV Tuner

--------------------------------------------------------------------------------
>  Multi-Standard Dual Layer DVD-/-CD-Writer:**
Multi-Standard DVD/CD writer with DVD-RAM and Dual Layer support. Writes 4.7 GB single layer, 8.5 GB dual layer DVDs.

All popular media formats such as:
■DVD-RAM
■DVD+R
■DVD-R
■DVD+RW
■DVD-RW
■DVD+R DL
■DVD-R DL
■CD-R
■CD-RW

--------------------------------------------------------------------------------
> The digital home cinema experience with perfect surround sound:
6 -channel audio out (Analogue + S/P-DIF) for home
theatre sound***

--------------------------------------------------------------------------------
> To easily connect to a HDMI enabled flat screen TV
HDMI out

--------------------------------------------------------------------------------
> eSATA port:
the high performance solution for reliable data transfer with maximum transfer rate

--------------------------------------------------------------------------------
> Keyboard with integrated numeric keypad

--------------------------------------------------------------------------------
> Wireless LAN:
Wireless LAN IEEE 802.11 n-Draft up to 300Mbit/s.
802.11 b/g compatible ****

--------------------------------------------------------------------------------
>  Integrated 4-in-1 memory card reader:
Memory Card reader for SD, MMC, MS & MS Pro flash
memory cards*****

--------------------------------------------------------------------------------
>  Network / Modem:
Fast Ethernet on Board 10/100 MBit/s.
V.90 Modem incl. modem connection cable

--------------------------------------------------------------------------------

Håber nogen vil tage sig tid til at finde ud af hvad mit problem er :)

CCH
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
06. marts 2009 - 11:11 #1
Avatar billede vbchristian Nybegynder
06. marts 2009 - 11:36 #2
Altså jeg er ikke skide god til det der avancerede noget. Men jo, jeg har lavet både diskoprydning, diskdefragmentering og geninstaleret spillet mange gange. Men hvad er MalWare?. Og hvordan rydder jeg op i "Regdataase"?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
06. marts 2009 - 12:56 #3
Malwarebytes' Anti-Malware -dræber..

MalWare kan være en slags virus som modarbejder inden i dit system og som kan sluge en masse Ram og åbne porte og som får din computer til at lagge..

TuneUp Utilities 2009
Regdatabase
1.installere programmet
2.start "TuneUp 1-Click Maintenance"
3.start "TuneUp Utilities 2009"
4.Tryk på "Increase performance"
5.Tryk på "TuneUp Registry Defrag"
6.Tryk "Next" og ok.. -og den vil genstarte din computer
7.Når computeren starter op tryk ok..

så skulle din computer være i bedre stand...
Avatar billede vbchristian Nybegynder
06. marts 2009 - 14:13 #4
skal jeg downloade det program du sendte i det der link før?

Jeg håber det er virus og spyware frit :/
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
06. marts 2009 - 14:46 #5
Ja det er godkendt
Avatar billede vbchristian Nybegynder
06. marts 2009 - 23:12 #6
Jeg har installeret alle de programmer som du anbefalede og også kørt dem. De har opdaget fejl og enten slettet dem eller lavet nogle indstillinger om. Men jeg har stadig det samme problem. Hvad kan problemet være bortset fra de før nævnte ting?

Forvirret dreng på 13 :/
Avatar billede vbchristian Nybegynder
07. marts 2009 - 22:53 #7
please kom nu. Vil virkelig gerne kunne spille det spil igen :'(
Avatar billede meterpunk Nybegynder
08. marts 2009 - 01:01 #8
Det kan skyldes støv/nullermænd i blæseren og udluftningshuller.  Kender du ikke en som kan rense den for dig? for jeg vil ikke anbefale dig at skille den ad selv.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
08. marts 2009 - 13:32 #9
jeg kender da et par computer eksperter...
Avatar billede meterpunk Nybegynder
08. marts 2009 - 16:18 #10
Jamen så ville jeg bede en af dem, om at skille maskinen ad og rense den for støv, ret sikker på at det vil hjælpe.