Avatar billede poulerikuttrup Nybegynder
05. marts 2009 - 22:30 Der er 2 kommentarer

Sløv PC

Min laptop er sløv.  Så sløv at når jeg skriver, kan den ikke følge med mine anslag.  Jeg kommer hele tiden "foran", og så kokser skidtet.  Den "låser" og begynder at gentage mine anslag.
Det er rigtig træls, og tager en frygtelig tid.
Hva´ka´/ska´ jeg gøre ?
Hilsen
Poul-Erik Uttrup
Avatar billede rebecca Novice
05. marts 2009 - 22:38 #1
En god gang oprydning af gamle programmer  etc. evt. reinstallation (nok det bedste) ville nok hjælpe
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:46 #2
Google CCleaner
Installerer programmet, husk under indstillinger / avanceret at fjerne alle flueben

deregter google auslogic defrag
installerer den og se om det ikke hjeælper

Spørgsmål til Poul-Erik
Hvilkes OS kører du med, Størrelse på CPU, Antal RAM ?

kan ha en form for invirkning om du prøver at køre VISTA på en 1 GHz pc med 512 Mb RAM
Hvor bla XP kan være ok, ikke vanvittig hurtig, men bør ikke vise det du beskriver

Har du evt prøvet at opdatere dit system ( Windows Update )