Avatar billede klaske_ko Nybegynder
05. marts 2009 - 21:47 Der er 24 kommentarer

Spørgeskema program

Hey.. :D

Nu har jeg efterhånden prøvet alt lort der er på nettet, så jeg må snart ramme rigtig.. - Alligevel synes det ikke at tage en ende, derfor ville jeg rådføre jer ;)

Jeg kan huske vi på HHx havde et lille spørgeskema program, hvor man lavede spørgeskema, kunne indtaste data, og få nogle små tabeller ud.. - Hvor kan man få sådan en krabat henne?

Og er der nogle fede programmer ind i mellem - Jeg vil gerne have forslag på freeware som I måske selv har brugt eller bruger.. Eller nogle der koster (dog ikke 10.000 kr) en sjat penge.. :)

kom frisk :D
Avatar billede Thomas_Clausen Nybegynder
05. marts 2009 - 21:54 #1
Limesurvey er fantastisk: www.limesurvey.org
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
05. marts 2009 - 22:16 #2
Jeg prøver lige at kigge på det - Prøver en demo der hedder SurveyGold lige nu - Den er faktisk god, men den ser ud til at være ret dyr også.. Men kigger lige på den der LimeSurvey :)
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
05. marts 2009 - 22:21 #3
Æhm.. Er det mig der er gået helt i baglås, eller er det du har linket til php script? :s - Hvis det ikke er mig som tager fejl.. altså.. Jeg søger et program - som jeg installere på computeren, et stykke software :)
Avatar billede Thomas_Clausen Nybegynder
05. marts 2009 - 22:27 #4
Ahh ja, så er dette ikke noget for dig. Det kan du installere på et domæne, så det kan du ikke bruge på din klient, det ligger online det hele.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. marts 2009 - 23:16 #5
Beskriv venligst den ønskede funktionalitet - har konstrueret mange af slagsen.

Evt. direkte kontakt: pb (a)supertekst-it DOT dk
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
06. marts 2009 - 11:55 #6
http://surveygold.com/surveygold.htm noget lig det bare mere simpelt ;D
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
07. marts 2009 - 16:10 #7
Please? :( Jeg har virkelig brug for hjælpen :(
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2009 - 17:54 #8
Ok - så må du sende en beskrivelse af:

- spørgeskemaets opbygning
- anvendelse
- hvornår
- budget

Evt. direkte kontakt...
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
08. marts 2009 - 14:02 #9
Altså, der skal jo ikke bygges et program eller en kode.. jeg vil bare gerne have et link til noget jeg ikke selv kan finde ;)
Avatar billede supertekst Ekspert
08. marts 2009 - 14:22 #10
Så må du "google" videre - eller håbe på andres indlæg.
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
09. marts 2009 - 01:03 #11
Det er mere fordi jeg er lidt i tidsnød - og jeg tror det er for dyrt, i det jeg stadig er studerende, og jeg tror kun jeg skal bruge det et par gange - Så jeg tror det ville være både spild af din og min tid - Men hvad ville du tro det kunne løbe op i?
Avatar billede supertekst Ekspert
09. marts 2009 - 09:06 #12
Så må du svare på mine spørgsmål fra den 7.3 - 17:54 - evt. kontakt mig direkte..
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 00:28 #13
Altså, jeg vil gerne have at jeg kan lave spørgeskemaer - Sætte svarene ind.. Og udtrække de forskellige informationer..

Fx.. er du mellem 20-30 (en af de første spørgsmål)..

Så skal jeg kunne sige der er 5 der har svaret i den kategori, og så skal jeg kunne se hvad de har svaret samlet..

Hvis der er et spørgsmål der nu hedder:

Hvor stor en mulighed giver xx A/S dig for personligudvikling (kurser m.m.)
Lav, Mellem, Høj -

Så hvis jeg vil kigge på hvor mange i alderen 15-25 år.. siger den
42% siger lav
55% siger mellem
3 % siger høj

mens dem i 45-55 år viser noget andet.. :) Osv.. sådan man kan udtrække data på kryds og tværs.. opstille diagrammer og charts :)

Jeg skal bruge det til en skriftlig og senere mundligt eksamen :)

- Men det minder lidt om SurveyGold, hvad ville det koste og er det simpelt ?
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 01:16 #14
Glemte lidt mere anvendelse :) Jeg skal bruge det til 2x eksamen.. En nu her til sommer og mener også der er en til vinter.. Det er rimelig meget det :)
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2009 - 08:58 #15
Ok - nu nærmer vi os - måske..

Hvordan skal afgivelsen af svar foretages - elektronisk eller på papir?
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 09:36 #16
Altså - Jeg deler papir ud .. og taster dem manuelt.. og får elektroniske resultater regner jeg med :)

Men før det hele går amok.. hvad ville det koste?
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2009 - 13:37 #17
Ok - jeg har et system, som blev udviklet til en virksomhed i 2004. Det blev anvendt for at måle kundernes tilfredshed.

Spørgsmålene blev sendt ud på papir og der blev derefter foretaget indtastning i systemet samt resultatberegning m.v.

En begrænsning er max. 6 svarmuligheder pr. spørgsmål.

Hvis du udarbejder en håndfuld spørgsmål/svarmuligheder - så kan vi prøve et forløb med systemet p.t. - før du tager stilling til om det er noget du kan anvende. Indtil da - vil det ikke koste dig noget.
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 14:24 #18
Super, jeg sender lige nogle spørgsmål efter 18.30 - Kan du give en evt pris ??
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 17:10 #19
f.eks.

1. Køn
M / K

2. Hvor arbejder du?
evt. dropdown box eller lign.

3. Hvor gammel er du?
Evt. dropdown box eller lign. i intervaller 18-25, 26-35, 36-45, 46-55, 56-65+

4. Hvor tilfreds er du alt i alt som medarbejder på din arbejdsplads?

Mulighed:
1-10

5. Forestil dig det perfekte sted at være medarbejder. Hvor tæt på dette ideal er din arbejdsplads?

Mulighed:
1-10

6. Jeg føler mig motiveret i mit arbejde

Mulighed:
1-10

7. Jeg ser altid frem til at gå på arbejde

Mulighed:
1-10

8. Kigger du tit efter nyt arbejde?

Mulighed:
Ja / Nej

9. Hvad er dit indtryk af LEAN samt anden målstyring?

Mulighed: Afkrydsning
Meget godt, godt, ligeglad, dårligt, meget dårligt

Kan ikke lige komme på flere lige ud af ærmet..

Men evt sådanne spørgsmål :)

Men hvad ville du evt koste? :)
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2009 - 17:42 #20
Jeg vender tilbage med et udspil på baggrund af dine spørgsmål, så du kan fået indtryk af mulighederne.

PS: 1-10 bliver p.t. til 1-6 som tidligere nævnt.

Indtil videre er det u.b.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2009 - 18:20 #21
Prøv at sende en mail til mig - så kan du få resultaterne at se efterhånden som de udvikler sig.
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
10. marts 2009 - 18:40 #22
Mail afsendt :)
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
03. april 2009 - 14:03 #23
#Supertekst, hvordan går det med programmet?
Avatar billede supertekst Ekspert
03. april 2009 - 14:09 #24
Skal nok vende tilbage...