Avatar billede thumse Nybegynder
05. marts 2009 - 21:01 Der er 2 kommentarer

hp psc 1215 all in one udskriver ikke

Hej er der nogen der kan hjælpe mig min printer vil ikke udskrive der er et E i display i stedet for tal jeg har prøvet af afinstallerer og geninstalerer printer samtidig har jeg genstarter både computer og printer flere gange men intet virker jeg har kørt HP diagnostic og alle afmærkninger er grønne og OK det er som om der er noget der stopper udskrivning men jeg er ikke teknikker så jeg ved ikke hvordan jeg skal undersøge tingene den vil heller ikke udskrive testside jeg kører vista home
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. marts 2009 - 21:44 #1
Et E tyder på en fejl. Har du ikke en maual på dimsen, du kan slå op i, og finde ud af hvad E(rror) betyder?

Min erfaring ud i maskinerne byder dog, at hvis du ikke umiddelbart kan se et stykke papir i klemme, og farvepatronerne ikke fejler noget, så har du ikke så meget at gøre....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. marts 2009 - 09:35 #2
Du skal holde dig til kun at oprette ét spørgsmål...: http://www.eksperten.dk/spm/866659

Luk det ene.