Avatar billede falkevej Juniormester
04. marts 2009 - 07:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lav boot cd

Jeg er så "heldig" at min harddisk er gået ned.
Har fra Dell fået en exe fil der skulle laves om til en iso fil.
Så langt så godt. Men nu skal denne iso fil over på en cd så jeg kan boote fra cd'en.
Sidder med brænder programmet alcohol 120% men synes ikke lige jeg kan se hvordan jeg laver en boot-cd.
Det er ikke sikkert at denne boot-cd kan løse mit harddisk problem, men det er et forsøg vær da der ligger rigtig mange data bl.a billeder som jeg skal bruge.
Hmm skulle måske til at lære at tage backup.
Håber der er hjælp at hente.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 07:54 #1
Avatar billede Manifa Nybegynder
04. marts 2009 - 09:46 #2
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2009 - 11:16 #3
Du skal bruge et brænderprogram, kender ikke alcohol 120% og ved derfor ikke om det kan brænde fra ico-fil, men dette http://www.cdburnerxp.se/ kan, vælg burn and create ISO files så vil den brænde iso-filen til en bootbar CD-disk.