Avatar billede diite92 Nybegynder
03. marts 2009 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Log bog win xp

Hej jeg sad lige og tænkte på om der enlig findes en log på ens computer så man kan se hvad computeren har fårtaget sig ?

så som hvis du går ind på www.google.dk
at man så kan se det på en log
Avatar billede Manifa Nybegynder
04. marts 2009 - 12:14 #1
Ctrl + Alt + Delete  i fanebladet processer kan du se hvad den laver nu og her hvis det er det du mener.
Avatar billede Manifa Nybegynder
04. marts 2009 - 12:15 #2
h klik på denne computer  så ind i administrer der ligger loggen
Avatar billede diite92 Nybegynder
04. marts 2009 - 12:29 #3
jeg tænker mere at virksomheder og sådanne skoler har en logbog så de kan se hvor og hvad der sker på en bruges konto
og kender godt ctrl+alt+delete
Avatar billede Manifa Nybegynder
04. marts 2009 - 12:40 #4
på nogle accespoint er der log ellers skal du vel have gang i noget ISA server eller sonicwall
men det er noget mere omfattende !
Avatar billede diite92 Nybegynder
17. marts 2010 - 14:51 #5
lukket