Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 22:08 Der er 6 kommentarer

Simpelt logo

Hej,

Jeg søger et logo lavet i flere forskellige størrelser.

logoet er forholdvis simpelt, det skal være en slags silhuet billede af en mand med en fodbold ved fødderne.
Til inspiration er disse billeder: http://montasoccer.com/site/emperors/streetmatch.html

Som sagt, en 'silhuet-mand' - hvor bolden er ved foden.
Avatar billede computerlab Nybegynder
04. marts 2009 - 00:16 #1
Det vil jeg gerne hjælpe dig med, hvad giver opgaven?

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
04. marts 2009 - 09:17 #2
Hey Toft9!

Jeg kan også stå til rådighed. Skriv gerne en mail til mig på mail@letitbeknown.dk og fortæl hvad opgaven skal bruges til og hvilke formater du ønsker.

Glæder mig til, at høre fra dig!

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede panzer Nybegynder
04. marts 2009 - 10:20 #3
Hej

Jeg kan lave logoet for 799 kr. som inkludere:
- Logo lavet i Photoshop
- Logo i formaterne .psd, .jpg, .pdf og .eps

EPS formatet har den egenskab at når man åbner det, kan man vælge hvor stort logoet skal være som hvilken dpi opløsningen skal være.

du er velkommen til at kontakte mig på lasse@hedeby.net.

Mvh.

Lasse Hedeby
www.hedeby.net
Avatar billede brethdesign Nybegynder
04. marts 2009 - 21:05 #4
Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dit logo til en fornuftig pris. Så hvis du sender mig en mail til brethdesign@hotmail.com, kan vi gennemgå detaljer mv.

Glæder mig meget til at høre fra dig.

Mvh.

Mette Breth Klausen
brethdesign.dk
Avatar billede madbull Nybegynder
05. marts 2009 - 17:14 #5
Hej

Jeg hjælper også gerne med logoet til en fornuftig pris.

kad@madbullmedia.dk
Avatar billede minus Nybegynder
06. marts 2009 - 20:31 #6
Jeg så ikke nogen idé at tage betaling for en så lille opgave, så lavede den gratis :)

Png: http://peecee.dk/uploads/032009/800px_bred.png

Originalfil og billeder i diverse størrelser: http://peecee.dk/upload/download/158618

Logo er tegnet op med pen tool, så det er i vectorgrafik (skalérbart uden at miste noget kvalitet).

Du må lige skrive, hvis du har rettelser til det :) Så vil jeg se, hvad jeg kan gøre.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com