Avatar billede desolater Nybegynder
02. marts 2009 - 15:15 Der er 1 løsning

Kan ikke logge på bestemt share, eneste bruger med problem.

Hej

Jeg sidder i et netværk hvor der er flere brugere oprettet via Active Directory, en del forskellige server med shares.
For nogle dage siden fik en af brugerne problemer med adgang til et share på en server, alle andre shares virker fint, og der er ingen andre brugere der har problemer med at tilgå dette ene share.

Det er lige meget hvad for en computer brugeren logger på fra, samme problem.
Han bliver bare spurgt om brugernavn og adgangskode, og windows vil ikke godkende nogen som helst logons, end ikke netværksadministratoren.
Har ved at forsøge at tilføje sharet som netværksdrev, fået produceret fejlmeddelsen om "den anmodedede logontype er ikke tilladt", troede så det var gæste kontoen, den forsøger at logge på med, men det var heller ikke succes.
Den server hvor der forsøges at læse shares på melder også at brugeren bliver logget succesfuldt på, og så går der ca. 30 sek så logger han af igen.
Brugeren mener selv det er sket efter en masse windows opdatering.
Hvad kan det skyldes?
Avatar billede desolater Nybegynder
22. april 2009 - 10:04 #1
Lukker