Avatar billede stubdk Nybegynder
28. februar 2009 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl eller manglende driver til tastatur i Vista?

Jeg har en maskine med Vista Ultimate som pludselig ikke kan bruge keyboard ?

Under enhedshåndtering er der et udråbstegn hvor der vist står at der er fejl eller manglende driver til tastaturet.
Jeg har flyttet tastaturet til USB og prøvet et andet tastatur uden at det hjælper. Når jeg starter maskinen op på en anden HD med XP så er der ingen problemer så det udelukker hardware fejl.

Er der nogen der har prøvet det og et godt råd?
Avatar billede stubdk Nybegynder
28. februar 2009 - 11:59 #1
PS. jeg har prøvet at fjerne driver og fjerne hardwaren for at tvinge den til evt at geninstallere drivers.
Jeg har også prøvet at installere de medfølgende logitech drivere.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. marts 2009 - 00:35 #2
Prøv følgende i din BIOS start -DISABLED eller Enabled- "USB Legacy Support" og se om det hjælper...
Avatar billede stubdk Nybegynder
02. marts 2009 - 14:07 #3
Den var prøvet uden held.

Jeg lukker sagen da jeg har taget den hårde vej og geninstalleret Vista så jeg kan ikke længere afprøve jeres ideer.